Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 2, 2011
Image Size
782 KB
Resolution
1600×926
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,132 (2 today)
Favourites
99 (who?)
Comments
19
×
I Ain't Afraid of No Ghosts by TheBeastIsBack I Ain't Afraid of No Ghosts by TheBeastIsBack
Billy never expected to see REAL ghosts when he went Trick-Or-Treating. You can imagine his surprise when he did.

------
A tribute to the awesome ghost figures from the Real Ghostbusters line by Kenner:

Ghosts in the print:
- Slimer
- Bug-eye Ghost
- H2 Ghost <-- Har Har
- Bad-to-the-Bone
- Fearsome Flush
Add a Comment:
 
:iconphenometron:
Phenometron Featured By Owner Jan 4, 2013
These ghosts are very well represented.
Reply
:iconcitizen56:
Citizen56 Featured By Owner Oct 31, 2012  Student
Great use of shapes, love the retro house in the back; had to favorite this piece as the H2 Ghost was one of the best toys I had as a kid, thanks for the reminder.
Reply
:iconneilakoga:
neilakoga Featured By Owner Nov 25, 2011  Professional Digital Artist
holy crap! i had all these ghost toys! wow this brings back memories, cheers mate
Reply
:iconveluptous:
veluptous Featured By Owner Jul 8, 2011  Hobbyist General Artist
OH MY VARIOUS GODS! I love this.. Mind if I feature this on my blog?
I will def. add your DA as the source..
I used to have all of those RGB toys as a kid.. even the toilet monster..
Reply
:iconthebeastisback:
TheBeastIsBack Featured By Owner Jul 8, 2011  Professional Digital Artist
Sure! Go for it :) Thanks for asking
Reply
:iconveluptous:
veluptous Featured By Owner Jul 9, 2011  Hobbyist General Artist
Thanks for letting me!
And you're welcome. I really hate when people steal, so I always make it a point to ask before posting other people's art and crediting thoroughly..

Anyway, looks like your art already got a few hits!
Check it out here. [link]
Reply
:iconwonderdookie:
WonderDookie Featured By Owner Jun 17, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
haha. That looks great. The way you did the backgrounds is very 80s too. It reminds me a bit of those Tootsie Roll commercials with the owl.
Reply
:iconxanderthurteen:
xanderthurteen Featured By Owner Jun 8, 2011
DOOOOOOOD! I love this sooooooo much!
Reply
:iconthebeastisback:
TheBeastIsBack Featured By Owner Jun 9, 2011  Professional Digital Artist
Thanks Xander!!
Reply
:iconunclescooter:
UncleScooter Featured By Owner Jun 5, 2011  Professional Artist
Awesome! I have both Slimer and the toilet ghost guy =D
---
"Quick, press down on the medulla oblongata! Five bucks says he smells burnt toast!"- Sam ("The Adventures of Sam & Max: Freelance Police", Ep.5- "They Came From Down There")
Reply
Add a Comment: